Arived in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Moira - WaarBenJij.nu Arived in Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Moira - WaarBenJij.nu

Arived in Perth

Door: moiravanderbijl

Blijf op de hoogte en volg Moira

30 September 2011 | Australië, Perth

En dan ben je opeens aan de andere kant van de wereld. Mijn tas is uitgepakt, ik ben gezegend met het beste bed:) en de eerste kaart hangt (thanks Ante). Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk, maar ik ben super blij dat ik hier weer ben. Er zijn zoveel bekenden hier, super leuk. Ik probeerde een base tour te geven, maar om de minuut was er weer iemand die ik gedag kon zeggen. Nieuwe mensen heb ik ook al ontmoet en dat zal nog wel even doorgaan. Ik zie uit naar wat God in petto heeft voor mij. Voor nu nog even een update van afgelopen week.

Afgelopen 3 maanden
Ze zijn omgevlogen, dat is een ding dat zeker is! Ik heb er erg van genoten om tijd met mijn familie en vriendinnen door te brengen. Een relatief korte tijd, maar daardoor vol met quality time. Ook is het super om te weten dat er zoveel mensen achter me staan en me ondersteunen. Ik voel me echt heel erg gezegend, bedankt:)

Lid geworden
Ik ben ook erg gezegend met een toffe gemeente in Houten. Afgelopen zondag ben ik dan ook lid geworden van de EGH, de gemeente waar ik naar toe ga vanaf het moment dat ik in Houten ben komen wonen, om vervolgens ook direct uitgezegend te worden. Een mooi moment. Ik ben zeer blij met de gemeente; het feit dat ze achter me staat, me ondersteunt en voor me bid. BEDANKT!!
Thuisfront
Als ik niet in Nederland ben zijn er 3 toffe mensen uit mijn gemeente die mij willen vertegenwoordigen. Ze komen regelmatig bij elkaar om voor mij te bidden. Met hen houd ik tijdens mijn verblijf in het buitenland nauw contact. Ik vertel hen onder andere mijn belevenissen en ze voorzien me van advies vooral bij de beslissingen die ik moet nemen

Het avontuur in Australië
Ik ben hier in Australië om een training te volgen gericht op counseling: “Leren om actief te luisteren naar jongeren die het niet makkelijk hebben en ze raad geven over hoe nu verder”. Ik heb er zin in en zie er ook naar uit wat God mij nog meer wil leren over wie Hij is, wie ik ben en wat ik mag betekenen voor de mensen om mij heen.
Ik zal de training volgen met nog 16 andere studenten en 4 leiders uit 10 verschillende landen. 1 van mijn leiders komt uit Nederland, wat ik zelf wel erg leuk vind:)
Via deze blog zal ik jullie weer op de hoogte houden van alle belevenissen en dingen die ik mee maak.
Mochten jullie het leuk vinden om mij te verblijden met een kaartje;) het adres is:
PO Box 8501 Perth Business Centre, Western Australia, 6849, Australia

Lieve groetjes,
Moira


  • 30 September 2011 - 20:15

    Ante:

    Je bent veilig! Heel mooi! Moira, we gaan je missen, hou ons op de hoogte van je avonduren!! Veel zegen! x

  • 30 September 2011 - 23:11

    Gabriëlle:

    De tijd is snel gegaan, je bent alweer vertrokken :) heel veel plezier, succes en zegen! Volgens mij gaat het nog best pittig worden met die jongeren maar vast ook heel gaaf :)! Enjoy xx

  • 01 Oktober 2011 - 05:38

    Bert :

    Hoi Moira,
    Je bent er alweer. Have a good time.
    Je ziet dat wij net uit Engeland terug zijn. We zullen je missen want je werd een vertrouwd gezicht op de Passie.
    Geniet van je opleiding en je verblijf in Australië.
    Het weer is daar net zo mooi als hier.
    Heel veel zegen en ik geloof dat je tot zegen zult zijn.

  • 01 Oktober 2011 - 10:38

    J.W. Van Petegem Sr.:

    Fijn, Moira, dat jullie daar allemaal verlangen om door de Heer gebruikt te worden voor reddend/opbouwend evangelie-werk, voor Licht in de duisternis van.....! Dit vraagt niet om kunststukjes, maar wel om ervaring van de praktische en kostelijke inhoud van Rom. 8:26...... Lezen maar...!

    Hartelijke groet.
    JW&FlA v.Petegem.

  • 06 Oktober 2011 - 10:42

    Lea:

    Fijn dat de reis goed is gegaan. En lekker dat jij het beste bed hebt, haha. Niet onbelangrijk een goed matras. We missen je hier al weer behoorlijk. Niet alleen voor het werk natuurlijk maar ook voor de gezelligheid die we hadden met jou er bij de afgelopen maanden. Gek dat je er in één keer niet meer bent hoor. Nog bedankt voor je kaartje en de heerlijke chocolade, vooral die met marsepein er in, hoe wist je dat ik die zo lekker vind?
    Ik wens je een hele goede en gezegende tijd toe en ben benieuwd naar alle verhalen die gaan komen.
    Geniet van deze tijd, veel zegen en een hele dikke knuffel voor jou.

    Liefs Lea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Foundations for counseling ministry (FCM)

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2012

Hello teacher:)

09 Februari 2012

Bye London, Hallo Cambodja

19 Januari 2012

God is aan het werk in London

04 Januari 2012

De outreach is begonnen!!

18 December 2011

Nog maar 1 week, wauw!!
Moira

Actief sinds 02 Sept. 2010
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 35601

Voorgaande reizen:

18 December 2012 - 11 Maart 2013

Outreach in Togo

30 Juni 2012 - 31 Augustus 2012

Home; Reconnecten met familie en vrienden

17 Maart 2012 - 30 Juni 2012

Staffing de School of Communication Foundations

28 September 2011 - 11 Maart 2012

Foundations for counseling ministry (FCM)

03 April 2011 - 25 Juni 2011

School of Communication foundations

12 Februari 2011 - 21 Maart 2011

Outreach in Perth City

18 September 2012 - 30 November -0001

DTS-staff

Landen bezocht: